środa, 12 sierpnia 2015

Marzenia się spełniają!

Kochani, ja wiem, że wstawiam posty strasznie nieregularnie - większość ostatnich wpisów była wstawiana przez koleżankę z grupy ze studiów i prowadziłyśmy bloga wspólnie, w ramach projektu na zaliczenie z nowych mediów.

Teraz będę się starała wszystko spersonalizować, powoli ogarnąć i wstawiać posty częściej. Miałam wracać na YouTube, jednak nie wiem czy finalnie do tego dojdzie, bo wymaga to organizacji i czasu oraz warunków, a jednak mieszkanie w akademiku w pokoju dwuosobowym trochę wszystko utrudnia... nie wykluczam też, że może jednak jeszcze uśmiechnę się do Was z jakiegoś filmiku. Zastanawia mnie jedynie jaka powinna być wtedy forma vloga... gadanie o tym co się kupiło, itp. bez jakichś merytorycznych wskazówek jest dość oklepane i... mało przydatne, a tak było na moim kanale do tej pory... Dawajcie swoje sugestie - co chcielibyście ewentualnie zobaczyć w filmikach - jest to dla mnie bardzo ważne :)

Zmienił się też adres bloga, gdyż na potrzeby projektu na uczelni zmieniłyśmy z Luizą nazwę na neutralną, a gdy chciałam teraz wrócić do swojej starej nazwy "zanciol13", niestety,, ale okazało się, że ktoś już tą domenę podkradł... Dziwne... kto chciałby się pode mnie podszywać... ja dobrowolnie oddam swoje zbędne kilogramy, nie trzeba się skradać za moimi plecami :D

Ok, ale do rzeczy.

Otóż ambitnie założyłam sobie, że w końcu uzbieram na moje wymarzone pędzle marki Zoeva... I udało mi się dotrzymać słowa danego samej sobie. Uzbierałam 700zł i zamówiłam zestaw pędzli z pasem! :D Cieszyłam się jak dziecko...


Oprócz pasa z pędzlami dołożyłam do koszyka cień foliowy z Makeup Revolution oraz nazę pod cienie z I heart Kae up i 3 pigmenty z Makeup Revolution.

Z wszystkiego jestem niesamowicie zadowolona, jednak do recenzji poszczególnych produktów zaproszę Was innym razem.  Dziś nacieszcie oko razem ze mną moimi zdobyczami i satysfakcją z samozaparcia :D



Zdradzę Wam tylko, że moje pierwsze wrażenie po otwarciu pędzli nie było takie, jak większości blogerek, ale to wszystko w swoim czasie ;)

Buziaki dla Wszystkich! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz