sobota, 25 kwietnia 2015

Trochę niebieskiego ...

Kolejna odsłona na blogu o bardzo ciekawym tuszu do rzęs. Produkt na rynku już trochę czasu jest, ale myślę, że jest na tyle dobry, że warto o nim napisać i go kupić. Przez długi czas zmieniałam tusze jak rękawiczki, nie mogłam znaleźć swojego faworyta, który dosłownie podbiłby moje serce :) lub w sumie bardziej - oczy :) (ale nie podbił dosłownie haha).
Tusz znanej marki, działa tak jak zapewnia nas producent, a dodatkowo czasem można kupić go w promocji w bardzo dobrej cenie. Nic tylko kupować! Pięknie rozdziela rzęsy, bardzo je wydłuża i pogrubia, nie skleja rzęs i nie kruszy się. Po prostu wzór. Zawsze mam go ze sobą, bo dzięki niemu moje oczy są naprawdę bardzo ładnie podkreślone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zanciol13 na YouTube :)

Loading...