sobota, 8 października 2011

Zapraszam na wymiankę;)

Kochani, dzisiaj postanowiłam zaproponować Wam małą wymiankę, małą, bo to po prostu resztka wymiankowych kosmetyków, ale może kogoś coś zainteresuje ;)
Ja wybredna nie jestem , spokojnie ;) Chociaż najchętniej przygarnę kolorówkę (a już w szczególności róże!! :D:D:D )  ;)
Jak Wam coś wpadnie w oko piszcie na maia: zanciol13@gmail.com :))

- cień Joko mineral J09 - pastelowy, perłowy lila
- cień Joko mineral J12 delikatny róż, pastelwy, perłowy
-Inglot, paletka pro 3

- baza matująca z Oriflame - 3/4 pojemności (jestem za leniwa by jej używać ;)))
- Rozświetlacz face & body highliter Sleek make up
- puder rozświetlający z limitowanej kolekcji essence Blossom etc. - używany - starte środkowe kwiatuszki, ale nadal widać ich kontury

Etui na 24 pędzle ;)

- SYOSS farba do włosów, intensywna czerwień
- woda toaletowa z Auchan :P Użyta może 3 razy
- podkład rozświetlający AA w kolorze 3 - miód, do cery cuchej i normalnej, wrażliwej i ze skłonnościami do alergii (data ważności: sierpień 2011) - otwarty 3 dni temu i tylko przetestowany - może ktoś się skusi za drobnostkę
- LIRENE - podkład anti-aging kolor: beige 307 - NOWY! (Znalazłam datę ważności: do 13.10.2011,ale nigdy nie był używany, więc przypuszczam, że posłuży dłużej )

- KOBO professional loose powder, 104 honey beige - dla mnie za ciemny, użyty 3-5 razy - z wymianki
- Mary Kay pomadka w brązowo - śliwkowym kolorze, z wymianki
- róż Paese - wymieniony

-masażer
-tipsy w zabawne skrzaty - karnawał, halloween

Zapraszam! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz